Naar onze nederlandse site
Naar onze engelse site
NL-indexpagina
Vakantie - Over ons
Vakantie - Contact

Mogen wij ons even voorstellen?


Mijn naam is Ruud van der Teems en ben geboren in Utrecht op 21 juni 1954, heb vele jaren met veel plezier in Amsterdam West (Overtoomse Veld) en Amsterdam Molenwijk gewoond.


Ik heb in Amsterdam West op de lagere school gezeten (Bisschop Huibersschool in de Jacob Geelstraat) heb vervolgens de Katholieke Mavo Noord aan de Wingerdweg afgerond (een MULO / MAVO die tot mijn grote schrik inmiddels volledig is gesloopt) en hierna nog een jaar HAVO gevolgd op de Pedagogische Academie De Voorzienigheid, nu in het Centrum van Amsterdam met een dependance wederom in Amsterdam West.

In 1972 ben ik begonnen met werken bij de Hema in Zaandam, eerst als zaterdaghulp begonnen en later in vaste dienst werkzaam geweest op de eerste etage (verf, huishoudelijke apparaten,camping, kerst enzovoort). In 1976 heb ik dit vak verlaten en heb op 1 februari 1976 een baan aangeboden gekregen bij de BankGiroCentrale in Amsterdam West, op de Sloterkade 133, op de afdeling die de Acceptgirokaarten (destijds nog met ponsgaatjes) van de Belastingdienst verwerkte. Alle andere acceptgirokaarten werden toen op 2 andere afdelingen verwerkt. Later is dit bedrijf gefuseerd met BeaNet en Eurocard tot Interpay Nederland. Nu is het bedrijf overgenomen door Equens Nederland.


Sinds 1978 zijn El en ik getrouwd en in 1978 van Zaandam met de BankGiroCentrale meeverhuisd naar de Gemeente Leusden. Ik heb in Leusden bij het huidige Equens (het vroegere Interpay Nederland en daarvoor de BankGiroCentrale) op vele afdelingen gewerkt in vele functies. Onder andere vele jaren leiding gegeven op diverse afdelingen (teamleider, groepsleider, plaatsvervangend chef, Opleidingen enzovoort) en de laatste zes jaren op de afdeling Kwaliteitsbeheer Acceptgiro met als aandachtsgebied Kwaliteitsbeheer gewerkt. Hier komen de aspirant acceptgiro incassanten en servicebureau's terecht voor een systeemtest om de kwaliteit van de documenten, hardware en software te testen. Wanneer deze incassanten de test goed hebben doorlopen krijgen zij een acceptgirocontract en kunnen deze incassanten de acceptgirodocumenten verspreiden naar hun klanten. Ook de kwaliteit van deze acceptgiro's wordt door deze afdeling beheerd en zo nodig wordt er sturend opgetreden.


Op 15 mei 2003 ben ik na 28 jaar Interpay Nederland vrijwillig gestopt met werken. We willen een droom van vele jaren verwezenlijken. We gaan emigreren naar Frankrijk. Op 1 maart 2005 is het dan ook zover. We hebben ons nieuwe appartement in Antibes betrokken. Een nieuw leven, een nieuwe start. Het wordt wennen in een nieuw land, met andere gewoontes en gebruiken, maar we hebben er zin in!! Nu wonen we al weer sinds maart 2005 in Antibes. We hebben het erg naar ons zin, met nog steeds een permanent vakantiegevoel vermaken we ons prima in de zon. Onze droom is uitgekomen en we hebben er nog steeds geen dag spijt.


In maart 2008 ben ik begonnen om op een kleinschalige manier vakantiehuizen te verhuren en te beheren. Ik verleen hierbij een uitgebreide service op maat. Ik heb van mijn hobby mijn werk gemaakt. Later is daar een taxi service en persoonlijke assistentie bijgekomen om gasten van en naar het vliegveld in Nice te brengen en om bewoners te begeleiden in de administratie en alles wat er komt kijken als je hier komt wonen. In 2009 hebben wij de stap genomen en zijn auto entrepreneur geworden en werken we samen met een team van zelfstandigen.

  

Terug

Onze sites:

La Villa Francesca

www.vakantie-antibes.nl

www.holiday-antibes.eu

Index

Index

Over ons

Contact
Ruud van der Teems

Vakantie in Antibes - Over ons

Verhuur appartementen en villa´s  - Huismanagement - Persoonlijk assistent